Počas úvodného stretnutia sezóny so Slaviou Praha sme zaznamenali viacero sťažností na občerstvenie. Bohužiaľ, počas zápasu nefungoval systém chladenia a problémy boli aj s pokladnicami, čo spôsobilo, že sa pri výdaji tvorili dlhé rady.

Chceme zároveň upozorniť, že od organizátora stretnutia sme dostali informáciu o počte predaných lístkov, ktorá nezodpovedala skutočnosti, kvôli čomu neboli bufety dostatočne zásobené.

Radi by sme všetkých návštevníkov uistili, že od novej sezóny robíme všetko, aby sa zmenila a zvýšila kvalita poskytovaných služieb. Preto sme zmenili dodávateľa piva, rozšírili sortiment poskytovaných jedál a zaviedli sme tiež ekologický riad a vratné poháre. Celý systém je na začiatku používania a nejaký čas zrejme potrvá, kým si naňho zvykneme k obojstrannej spokojnosti.

Napriek tomu si vzniknuté problémy uvedomujeme a všetkým fanúšikom sa za ne ospravedlňujeme. Na ich odstránení spolu s dodávateľom pracujeme, aby sa už v ďalších stretnutiach neopakovali.

Ďakujeme za pochopenie.

Vedenie FC Spartak Trnava